ALL-IN ICT

AL JE ICT VOOR EEN VASTE PRIJS?

GA VOOR ALL-IN ICT!

Met All-In ICT van Scheffer Solutions besteed je al je ICT-zorgen uit voor een vaste prijs per maand.

Zo weet je altijd waar je aan toe bent en kom je nooit voor onverwachte verrassingen te staan!

systeembeheer

SYSTEEMBEHEERSKOSTEN BEREKENEN

Als je deze calculator invult ontvang je direct de geschatte maandelijkse kosten voor het uitbesteden van systeembeheer aan Scheffer Solutions.

VoIP-telefonie is niet altijd afhankelijk van het aantal gebruikers, bijvoorbeeld als niet iedereen belt of als er slechts 1 telefoon op kantoor aanwezig is. In dergelijke gevallen kun je het best contact met ons opnemen via 085-1092100, zodat we de kosten voor een maatwerkpakket kunnen toesturen.
Compleet: 1 telefoonnummer inbegrepen, alle telefoniemodules inbegrepen, onbeperkt bellen, koppelen met 3 toestellen
Basis: 1 telefoonnummer inbegrepen, koppelen met 1 toestel Maatwerk: Buiten de standaardpakketten om is er veel maatwerk mogelijk. Zo kunnen we buitenlandse en servicetelefoonnummers koppelen, is het mogelijk om Microsoft Teams te koppelen aan de telefonie-omgeving én kunnen we een pakket naar jullie wensen bouwen voor de meest interessante prijs.
We adviseren om minimaal het antiviruspakket te selecteren voor de beveiliging van werkplekken.
Met e-mailbeveiliging worden uw e-mailboxen nóg beter beschermd door geavanceerdere phishing herkenning.
Het grootste zwaktepunt in cyberbeveiliging is de gebruiker zelf. Hierom adviseren we om voor alle gebruikers het awareness (bewustwordings) programma met phishing simulaties in te schakelen om ze te kunnen trainen zodat ze dreigingen kunnen herkennen.
Een back-up oplossing is belangrijk omdat data daarmee hersteld kan worden als dit (om wat voor reden dan ook) verloren is gegaan. Indien jullie Microsoft 365 licenties gebruiken is de Microsoft 365 back-up de goedkoopste en beste oplossing. Back-ups maken van de computers is een alternatieve oplossing, welke wat prijziger is.
Basis: Wachtwoord resets, monitoring en respons, maandelijkse back-up controle. Compleet: Alles van Basis, onbeperkt ondersteuning op afstand en locatie (indien nodig) en wekelijkse back-up controle

SERVICEDESK

Telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 op
085-1092100

ONDERSTEUNING OP AFSTAND

Download de ondersteuningssoftware door op één van de onderstaande knoppen te klikken.