...
systeembeheer

ICT bedrijf Nijmegen

Zoek jij een betrouwbaar ICT bedrijf in Nijmegen?
Van kleine tot grote oplossingen, wij helpen je op een persoonlijke manier de ICT in je bedrijf te optimaliseren.

systeembeheer

ICT complex?
Het hoeft niet.

Voor veel ondernemers lijkt ICT ingewikkeld.

Je hebt een hoop te overzien, zoals je beveiliging, het maken van back-ups en de inzet en aansluiting van diverse soft- en hardware.

Wij helpen je bij het opzetten en beheren van je ICT-omgeving, zodat jij je hier geen zorgen over hoeft te maken.

ICT dienstverlening Nijmegen

De meeste bedrijven kiezen voor onze totale ICT-ontzorging, maar we kunnen natuurlijk ook losse onderdelen van onze dienstverlening aan je leveren.

We gaan ervoor zorgen dat alle aspecten van jullie ICT-omgeving volledig werken waardoor je er zelf geen omkijken meer naar hebt.

ICT dienstverlening Nijmegen

De meeste bedrijven kiezen voor onze totale ICT-ontzorging, maar we kunnen natuurlijk ook losse onderdelen van onze dienstverlening aan je leveren.

We gaan ervoor zorgen dat alle aspecten van jullie ICT-omgeving volledig werken waardoor je er zelf geen omkijken meer naar hebt.

Voordelen - ICT dienstverlening Nijmegen

Voordelen - ICT dienstverlening Nijmegen

Veelgestelde vragen

Kan ik makkelijk overstappen?

Zeker, het overstappen van jullie huidige ICT-partner naar Scheffer Solutions is eenvoudig te doen. Als je bij je huidige partner aangegeven hebt dat je over wilt stappen gaan wij in samenspraak met hen zorgen dat al het nodige overgedragen wordt. De hoeveelheid werk die hierbij komt kijken is afhankelijk van hoe jullie huidige ICT-omgeving eruit ziet en wat wij hieraan gaan verbeteren.

Kan ik op elk moment opzeggen?

Onze pakketten zijn maandelijks opzegbaar met een maand opzegtermijn, waar bepaalde onderdelen zelfs dagelijks opzegbaar zijn.

Komen jullie ook op locatie?

Jazeker! Voordat we voor jullie aan de slag gaan komen we langs om bij jullie op locatie kennis te kunnen maken. Uiteraard komen we bij storingen of overige aanvragen ook op locatie langs indien dat nodig of gewenst is.

Hoe snel helpen jullie als er een storing is?

Als je een melding bij ons doet (storing, wijzigingsaanvraag, etc.) gaan we je zo snel mogelijk helpen. Omdat we de gebruikerservaring ontzettend belangrijk vinden, maken we een overeenkomst op waarin staat welke mate van service (en op welke termijn) je van ons mag verwachten. Hierin geven we aan welke oplossingstijd er verbonden is aan welke prioriteit.

Zijn er verborgen kosten?

Nee, bij ons is er geen sprake van verborgen kosten. We zorgen dat je vaste, maandelijkse kosten hebt voor de volledige ontzorging en bespreken het als er eenmalige kosten in rekening gebracht worden voor bepaalde projecten

Krijg ik een factuur voor iedere vraag die ik stel?

Als je voor ons All-In ICT pakket kiest zit hier onbeperkt ondersteuning bij inbegrepen. Indien je niet voor All-In ICT gaat is het mogelijk om een strippenkaart aan te schaffen waardoor je recht hebt op ondersteuning tot de strippenkaart op is. Als je vraag buiten het ondersteuningspakket valt (bijvoorbeeld omdat dit een project is wat meerdere uren gaat duren) stemmen we dit met je af.

Binnen 24 uur reactie!

Systeembeheer Nijmegen

Het beheren, onderhouden en optimaliseren van ICT-systemen binnen jouw bedrijf is van vitaal belang voor een soepele gang van zaken. Daarom bieden wij een hoogwaardige ICT-ondersteuning, zowel op locatie als op afstand. Door onze veelzijdige inzetbaarheid beheren we ICT-omgevingen van bedrijven met 1 tot 50 werkplekken.

Door jouw systeembeheer aan Scheffer Solutions uit te besteden profiteer je niet alleen van professionele ondersteuning, maar bespaar je ook op ICT-kosten. Ons doel is om de productiviteit van jouw bedrijf te verhogen en je gemoedsrust te geven wat betreft je ICT-omgeving. Meer weten? Bekijk onze pagina over systeembeheer.

Jouw ICT, onze zorgen

Wil je de ICT van je bedrijf in Nijmegen optimaliseren met een betrouwbare partner? Van kleine problemen tot grote oplossingen, wij staan klaar om je op een persoonlijke manier te helpen. Of je nu kiest voor onze totale ontzorging of alleen bepaalde diensten, wij zorgen ervoor dat alle aspecten van je ICT-omgeving soepel werken, zonder dat je er zelf naar hoeft om te kijken.

Wil jij je concentreren op je kernactiviteiten, zonder je zorgen te maken over ICT? Neem dan vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij je helpen.

SYSTEEMBEHEERSKOSTEN BEREKENEN

Als je deze calculator invult ontvang je direct de geschatte maandelijkse kosten voor het uitbesteden van systeembeheer aan Scheffer Solutions.

VoIP-telefonie is niet altijd afhankelijk van het aantal gebruikers, bijvoorbeeld als niet iedereen belt of als er slechts 1 telefoon op kantoor aanwezig is. In dergelijke gevallen kun je het best contact met ons opnemen via 085-1092100, zodat we de kosten voor een maatwerkpakket kunnen toesturen.
Compleet: 1 telefoonnummer inbegrepen, alle telefoniemodules inbegrepen, onbeperkt bellen, koppelen met 3 toestellen
Basis: 1 telefoonnummer inbegrepen, koppelen met 1 toestel Maatwerk: Buiten de standaardpakketten om is er veel maatwerk mogelijk. Zo kunnen we buitenlandse en servicetelefoonnummers koppelen, is het mogelijk om Microsoft Teams te koppelen aan de telefonie-omgeving én kunnen we een pakket naar jullie wensen bouwen voor de meest interessante prijs.
We adviseren om minimaal het antiviruspakket te selecteren voor de beveiliging van werkplekken.
Met e-mailbeveiliging worden uw e-mailboxen nóg beter beschermd door geavanceerdere phishing herkenning.
Het grootste zwaktepunt in cyberbeveiliging is de gebruiker zelf. Hierom adviseren we om voor alle gebruikers het awareness (bewustwordings) programma met phishing simulaties in te schakelen om ze te kunnen trainen zodat ze dreigingen kunnen herkennen.
Een back-up oplossing is belangrijk omdat data daarmee hersteld kan worden als dit (om wat voor reden dan ook) verloren is gegaan. Indien jullie Microsoft 365 licenties gebruiken is de Microsoft 365 back-up de goedkoopste en beste oplossing. Back-ups maken van de computers is een alternatieve oplossing, welke wat prijziger is.
Basis: Wachtwoord resets, monitoring en respons, maandelijkse back-up controle. Compleet: Alles van Basis, onbeperkt ondersteuning op afstand en locatie (indien nodig) en wekelijkse back-up controle

SERVICEDESK

Telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 op
085-1092100

ONDERSTEUNING OP AFSTAND

Download de ondersteuningssoftware door op één van de onderstaande knoppen te klikken.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.