Wat al onze diensten omvat,
en zelfs net een stap verder gaat
ICT-beheer is een verzamelnaam waar al onze diensten onder vallen, maar wat ook weer een stap verder gaat. ICT-beheer van Scheffer Solutions staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en vooral de totaal ontzorging.
Onze onderscheidende dienstverlening
Onderhoud
Naast het updaten van een device is het belangrijk om deze periodiek schoon te (laten) maken. Hiermee wordt de levensduur van het apparaat verlengd en blijft de prestatie optimaal.
Strippenkaart
U schaft vooraf een tegoed aan voor een bepaald aantal uur zodat u vervolgens gebruikt kunt maken van onze werkzaamheden wanneer u wilt. Als uw tegoed opraakt zullen wij u informeren en kunt u dit opwaarderen.
Floorwalking
Tijdens een 'floorwalking' sessie komen we langs en helpen we gebruikers direct bij hun ICT-vraagstukken. Dit doen we veelal na een migratie, maar ook periodiek omdat we zo productiviteit kunnen verhogen.
Duidelijkheid
Wij hechten veel waarde aan duidelijkheid en openheid. Dit merkt u niet alleen in onze dienstverlening en communicatie, maar ook onze overeenkomsten, prijsafspraken, documentatie en offertes.
Onafhankelijk ICT-advies
Sommige organisaties zijn niet op zoek naar een nieuwe ICT-partner maar willen wél graag advies van een onafhankelijke expert.
Wij bieden deze ondersteuning en gaan dan ook graag in gesprek om een gegrond advies te kunnen geven.
We bekijken het vraagstuk, kijken naar de huidige situatie, de voorgestelde wijziging en geven hier vervolgens een advies op basis van onze eigen ervaringen en best practices.
Beheer van werkplekken voor thuiswerkers
Omdat thuiswerken/flexwerken tegenwoordig meer gebeurt dan het werken op kantoor,
richten wij de meeste oplossingen zó in dat we deze op afstand kunnen beheren.
Zo hoeven we niet voor elke vraag op locatie te komen (uiteraard kan dit wel) wat het thuiswerken aangenaam maakt.
Een ander groot voordeel van het beheren op afstand is dat we omgevingen goed kunnen monitoren.
Hiermee kunnen we vroegtijdig problemen opsporen en deze oplossen voordat de gebruikers deze ervaren.