Systeembeheer in Nijmegen

Op zoek naar Systeembeheer in Nijmegen?
Scheffer Solutions is dé ICT-partner voor MKB'ers in Nijmegen.
Onze specialisten vertalen complexe technologie naar begrijpelijke taal, waardoor ICT toegankelijk wordt voor elk bedrijf.

Jouw betrouwbare systeembeheerder in Nijmegen.

ICT complex? Nergens voor nodig!

ICT kan voor veel ondernemers complex lijken. Er komt veel bij kijken, zoals het waarborgen van beveiliging, het maken van back-ups en het soepel laten samenwerken van verschillende soft- en hardware. Wij staan klaar om je te ondersteunen bij het opzetten en beheren van jouw ICT-omgeving, zodat jij je hier geen zorgen over hoeft te maken.

Succesvolle samenwerkingen, tevreden klanten.

Al 5+ jaar toonaangevend in de ICT-sector

Scheffer Solutions biedt al ruim vijf jaar betrouwbare ICT-oplossingen aan bedrijven in Nijmegen en omgeving. Of het nu gaat om kleine ondernemingen of grote organisaties, onze klanten kiezen voor onze persoonlijke aanpak, specialistische kennis en blijvende resultaten. Ontdek hoe onze maatwerkoplossingen écht het verschil maken en bijdragen aan de groei van jouw bedrijf.

Logo_VNOG_800_scheffer-solutions
Logo_Kodros_800_Scheffer-Solutions
Logo_Helmer_Finance_800_Scheffer-solutions
Logo_Kwadrant_Mondzorg_800_Scheffer-Solutions

Checklist

Is jouw werkplek up-to-date?

Om productief te blijven werken, is het belangrijk dat jouw werkplek optimaal functioneert. Maak gebruik van onze gratis ICT-check om te controleren of je systemen aan alle eisen voldoen. Zo zorg je ervoor dat je werkplek altijd up-to-date is en je efficiënt kunt blijven werken!

Scheffer Solutions.

ICT-partner in Nijmegen

De meeste bedrijven kiezen voor onze complete ICT-ontzorging, maar je kunt natuurlijk ook bij ons terecht voor specifieke onderdelen van onze dienstverlening.

Wij zorgen ervoor dat alle aspecten van jouw ICT-omgeving optimaal functioneren, zodat jij je nergens meer druk over hoeft te maken.

Advies & Contact.

Wij staan voor je klaar

Heb je een vraag over onze producten of advies nodig voor jouw project?
Wij zijn elke werkdag bereikbaar tussen 8:00 en 18:00.

Veel gestelde vragen

Kan ik makkelijk overstappen?

Zeker, het overstappen van jullie huidige ICT-partner naar Scheffer Solutions is eenvoudig te doen. Als je bij je huidige partner aangegeven hebt dat je over wilt stappen gaan wij in samenspraak met hen zorgen dat al het nodige overgedragen wordt. De hoeveelheid werk die hierbij komt kijken is afhankelijk van hoe jullie huidige ICT-omgeving eruit ziet en wat wij hieraan gaan verbeteren.

Kan ik op elk moment opzeggen?

Onze pakketten zijn maandelijks opzegbaar met een maand opzegtermijn, waar bepaalde onderdelen zelfs dagelijks opzegbaar zijn.

Komen jullie ook op locatie?

Jazeker! Voordat we voor jullie aan de slag gaan komen we langs om bij jullie op locatie kennis te kunnen maken. Uiteraard komen we bij storingen of overige aanvragen ook op locatie langs indien dat nodig of gewenst is.

Hoe snel helpen jullie als er een storing is?

Als je een melding bij ons doet (storing, wijzigingsaanvraag, etc.) gaan we je zo snel mogelijk helpen. Omdat we de gebruikerservaring ontzettend belangrijk vinden, maken we een overeenkomst op waarin staat welke mate van service (en op welke termijn) je van ons mag verwachten. Hierin geven we aan welke oplossingstijd er verbonden is aan welke prioriteit.

Zijn er verborgen kosten?

Nee, bij ons is er geen sprake van verborgen kosten. We zorgen dat je vaste, maandelijkse kosten hebt voor de volledige ontzorging en bespreken het als er eenmalige kosten in rekening gebracht worden voor bepaalde projecten

Krijg ik een factuur voor iedere vraag die ik stel?

Als je voor ons All-In ICT pakket kiest zit hier onbeperkt ondersteuning bij inbegrepen. Indien je niet voor All-In ICT gaat is het mogelijk om een strippenkaart aan te schaffen waardoor je recht hebt op ondersteuning tot de strippenkaart op is. Als je vraag buiten het ondersteuningspakket valt (bijvoorbeeld omdat dit een project is wat meerdere uren gaat duren) stemmen we dit met je af.

systeembeheer

Betrouwbaar en beschikbaar.

Systeembeheerder in Nijmegen

Het beheren, onderhouden en optimaliseren van ICT-systemen is essentieel voor een efficiënte bedrijfsvoering. Bij Scheffer Solutions bieden we gespecialiseerd systeembeheer in Nijmegen, zowel op locatie als op afstand. Onze expertise richt zich op bedrijven met 1 tot 50 werkplekken, waarbij we zorgen voor een stabiele en goed functionerende ICT-omgeving.

Met onze professionele ondersteuning haal je niet alleen het beste uit jouw ICT, maar bespaar je ook op kosten. Door te kiezen voor systeembeheer Nijmegen via Scheffer Solutions, verhoog je de productiviteit van je bedrijf en krijg je volledige gemoedsrust. Wil je meer weten? Bezoek onze pagina over systeembeheer Nijmegen en ontdek hoe wij jouw ICT optimaal kunnen ondersteunen.

Jullie toegewijde systeembeheerder.

Jouw ICT, onze zorgen

 

Op zoek naar een betrouwbare partner om de ICT van jouw bedrijf in Nijmegen te optimaliseren? Of het nu gaat om kleine uitdagingen of grote oplossingen, wij staan voor je klaar met een persoonlijke aanpak. Of je kiest voor volledige ICT-ontzorging of specifieke diensten, wij zorgen ervoor dat jouw ICT-omgeving naadloos functioneert, zonder dat jij er omkijken naar hebt.

Wil jij je volledig richten op je kernactiviteiten en je geen zorgen maken over ICT? Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij je verder kunnen helpen!

SYSTEEMBEHEERSKOSTEN BEREKENEN

Als je deze calculator invult ontvang je direct de geschatte maandelijkse kosten voor het uitbesteden van systeembeheer aan Scheffer Solutions.

VoIP-telefonie is niet altijd afhankelijk van het aantal gebruikers, bijvoorbeeld als niet iedereen belt of als er slechts 1 telefoon op kantoor aanwezig is. In dergelijke gevallen kun je het best contact met ons opnemen via 085-1092100, zodat we de kosten voor een maatwerkpakket kunnen toesturen.
Compleet: 1 telefoonnummer inbegrepen, alle telefoniemodules inbegrepen, onbeperkt bellen, koppelen met 3 toestellen
Basis: 1 telefoonnummer inbegrepen, koppelen met 1 toestel Maatwerk: Buiten de standaardpakketten om is er veel maatwerk mogelijk. Zo kunnen we buitenlandse en servicetelefoonnummers koppelen, is het mogelijk om Microsoft Teams te koppelen aan de telefonie-omgeving én kunnen we een pakket naar jullie wensen bouwen voor de meest interessante prijs.
We adviseren om minimaal het antiviruspakket te selecteren voor de beveiliging van werkplekken.
Met e-mailbeveiliging worden uw e-mailboxen nóg beter beschermd door geavanceerdere phishing herkenning.
Het grootste zwaktepunt in cyberbeveiliging is de gebruiker zelf. Hierom adviseren we om voor alle gebruikers het awareness (bewustwordings) programma met phishing simulaties in te schakelen om ze te kunnen trainen zodat ze dreigingen kunnen herkennen.
Een back-up oplossing is belangrijk omdat data daarmee hersteld kan worden als dit (om wat voor reden dan ook) verloren is gegaan. Indien jullie Microsoft 365 licenties gebruiken is de Microsoft 365 back-up de goedkoopste en beste oplossing. Back-ups maken van de computers is een alternatieve oplossing, welke wat prijziger is.
Basis: Wachtwoord resets, monitoring en respons, maandelijkse back-up controle. Compleet: Alles van Basis, onbeperkt ondersteuning op afstand en locatie (indien nodig) en wekelijkse back-up controle

SERVICEDESK

Telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 op
085-1092100

ONDERSTEUNING OP AFSTAND

Download de ondersteuningssoftware door op één van de onderstaande knoppen te klikken.