...

TELEFONIE

WEES OPTIMAAL BEREIKBAAR

VOOR EEN BETERE KLANTERVARING

Verbeter je telefonie-ervaring met onze betrouwbare cloud-telefonieoplossing. Profiteer van de slimme functies van ons platform, verbeter de klantbeleving en ervaar de efficiëntie van geavanceerde telefonie

Cloud-telefonie biedt vele voordelen ten opzichte van de ‘ouderwetse’ fysieke telefoniecentrales op kantoor:

pexels-yan-krukau-7794003

EFFICIËNT BELLEN

PRECIES HOE JIJ HET WIL

Met onze veelzijdige modules zorgen we dat de telefonie inrichting van je bedrijf precies wordt zoals jij het wil.

Onze telefonie expert stelt samen met jou het perfecte belplan op dat aan al je wensen voldoet.

calling

Openingstijden

Mededelingen

Keuzemenu

Voicemail naar e-mail

Vast op mobiel

Gespreksopties

MEER INZICHT IN JE TELEFONIE?

GEEN PROBLEEM, REGELEN WE!

We ontzorgen je graag volledig, maar we begrijpen het dat je misschien vrijheid wilt om zelf de systemen te kunnen inzien om zo meer informatie te vergaren over hoe jullie bedrijf het doet op telefonie gebied.

In het portaal van onze cloud-telefonie kun je als beheerder statistieken inzien. Op die manier kun je zien wanneer de telefonische druk het hoogste is om hier vervolgens op in te spelen.

Ook is het mogelijk om gespreksopname in te schakelen voor alle gesprekken. Dit is ideaal voor bijvoorbeeld het opleiden van nieuwe medewerkers of het vastleggen van gemaakte afspraken.

pexels-lukas-669621

BENIEUWD NAAR DE OPTIES?

ZO GAAN WE VAN START!

De basis van elke telefonie oplossing is hetzelfde, maar een efficiënt belplan vereist maatwerk.

In een kennismakingsgesprek legt onze telefonie expert graag tot in de details uit hoe onze oplossingen werken en hoe we deze in kunnen gaan zetten in jouw bedrijf. Er wordt gekeken naar hoe jullie willen dat de telefonie verloopt en hoe we dit zo efficiënt mogelijk voor jullie kunnen laten werken.

KENNISMAKEN

Samen bespreken we jullie wensen en verwachtingen om een nauwkeurig beeld te krijgen van hoe jullie ideale telefonie oplossing eruit ziet.

1

DIGITAAL VOORSTEL

We stellen een advies met bijbehorende digitale offerte op om een duidelijk beeld te creëren van hoe we je bedrijf naar het volgende niveau gaan brengen.

2

ONBOARDING

Welkom aan boord! Na goedkeuring van ons voorstel gaan we, met een duidelijke planning, aan de slag. Hierbij zorgen we voor persoonlijke begeleiding.

3

NEEM CONTACT MET ONS OP

WE REAGEREN BINNEN 24 UUR!

SYSTEEMBEHEERSKOSTEN BEREKENEN

Als je deze calculator invult ontvang je direct de geschatte maandelijkse kosten voor het uitbesteden van systeembeheer aan Scheffer Solutions.

VoIP-telefonie is niet altijd afhankelijk van het aantal gebruikers, bijvoorbeeld als niet iedereen belt of als er slechts 1 telefoon op kantoor aanwezig is. In dergelijke gevallen kun je het best contact met ons opnemen via 085-1092100, zodat we de kosten voor een maatwerkpakket kunnen toesturen.
Compleet: 1 telefoonnummer inbegrepen, alle telefoniemodules inbegrepen, onbeperkt bellen, koppelen met 3 toestellen
Basis: 1 telefoonnummer inbegrepen, koppelen met 1 toestel Maatwerk: Buiten de standaardpakketten om is er veel maatwerk mogelijk. Zo kunnen we buitenlandse en servicetelefoonnummers koppelen, is het mogelijk om Microsoft Teams te koppelen aan de telefonie-omgeving én kunnen we een pakket naar jullie wensen bouwen voor de meest interessante prijs.
We adviseren om minimaal het antiviruspakket te selecteren voor de beveiliging van werkplekken.
Met e-mailbeveiliging worden uw e-mailboxen nóg beter beschermd door geavanceerdere phishing herkenning.
Het grootste zwaktepunt in cyberbeveiliging is de gebruiker zelf. Hierom adviseren we om voor alle gebruikers het awareness (bewustwordings) programma met phishing simulaties in te schakelen om ze te kunnen trainen zodat ze dreigingen kunnen herkennen.
Een back-up oplossing is belangrijk omdat data daarmee hersteld kan worden als dit (om wat voor reden dan ook) verloren is gegaan. Indien jullie Microsoft 365 licenties gebruiken is de Microsoft 365 back-up de goedkoopste en beste oplossing. Back-ups maken van de computers is een alternatieve oplossing, welke wat prijziger is.
Basis: Wachtwoord resets, monitoring en respons, maandelijkse back-up controle. Compleet: Alles van Basis, onbeperkt ondersteuning op afstand en locatie (indien nodig) en wekelijkse back-up controle

SERVICEDESK

Telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 op
085-1092100

ONDERSTEUNING OP AFSTAND

Download de ondersteuningssoftware door op één van de onderstaande knoppen te klikken.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.